The Piha Beach

Som sagt så fick Sarah och jag åka ut till Piha Beach där chefen har ett café som vi ska marknadsföra. Han ville att vi skulle ha koll på vad vi pratar om, så vi fick åka ut dit i två dagar för att kolla omgivningen. Inget som man säger nej till på arbetstid inte:)
Vi åt gott, sov gott, låg på stranden, vandrade runt och såg på vattenfall och bara hade det toppen medans vi fick mer och mer idéer om cafét.
Påväg mot stranden
Så här glad var jag:)
Stranden:)
Jag och Sarah glada över att vara på stranden!
Påläsning om företaget och omgivningen.
Inne på caféet
Utanför Piha Café
Kan lätt åka tillbaka till detta stället. mest positiva är att det ligger bara 30 min ifrån Auckland med bil. det är ju ingenting! Härlig omgivning, härlig strand och mysigt café:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0