dålig uppdatering, jag vet!

dålig uppdatering här, jag vet. blogga är inte riktigt min grej, speciellt inte med detta skitinternet! men ska försöka bättra mej.
denna veckan har bestått av jobb, jobb, jobb och lite mer jobb, ett biobesök och fest och sen lite mer fest:P
i torsdags var det iaf avskedsfest för lelani på jobbet som ska dra till Australien. blev lite lite mat men desto mer dricka på den puben som vi var på. så fort ens glas var slut var det nån som fixade nytt åt en haha. vin mojito och tequila. slutade med att sarah och jag tog en taxi in till stan och fortsatte festa där inne i och med att vi inte skulle upp och jobba dagen efter:)
fredagen hade vi bestämt skulle vara girlsnightout och och med att killarna hade hyrt en bil och har drgit iväg för att spana in området norr om auckland, bay of island. inte för att man var jättepigg precis, konstigt då:P haha. men tagga till slut till och drog med Micko och karin in till stan för att möta upp barbs som varit ute med sitt jobb. blev mycket tjejsnack och massa barhoppande, tror vi var på typ 7 ställen:P
nu känns det iaf som om vi har fått en extra dag på helgen (har jag ju i och för sig alltid då man inte jobbar på fredagar) men en söndag utan att vara bakis är ju egentligen underbart:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0