Praktiken so far

Då var de två första dagarna på praktiken avklarade. Första dagen kände man sig som en jäkla prao-elev, typ att man ursäktade sig för att man var där. fick sitta med på morgonmötet med massa information som man inte fattade nått av. De tyckte vi skulle gå och ta lite frisk luft efter mötet. Kan tänka mej att vi såg lite roliga ut jag och sarah, förvirrade och utmattade av informationen:P Sen blev det lite slavgöra, men det hade vi nog räknat med första dagen.
Andra dagen nu kändes bättre, börjar ju känna igen folket och pratar lite mer med dem. Alla är jätte trevliga:) Idag blev det lite mer marknadsföringsarbete med att leta research för ett nytt varumärke de ska ta in. Mycket sittandes vid dator. Blev även några samtal till McDonalds om en promotion som de ska göra snart. den ska vi få följa och hjälpa till med hela vägen. Dock ganska jobbigt att göra det första samtalet till företag, hatar ju att ringa i vanliga fall och nu även på engelska med chefen bakom sig. aja jag kommer nog lära mej det med:)
Snart blir det sängen tror jag allt, inte van vid det här att arbeta heldagar så man är ju helt slut när man kommer hem vid 6 tiden. Men bara två dagar kvar denna vecka, har fredagarna lediga för att kunna skriva på uppsatsen (och för att få lite sovmorgon;) haha jag gillar inte detta med att gå upp tidigt. Jag är ingen morgonmänniska!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0